szorolapvaksag

Ha a cég nem tesz lépéseket, hogy kitűnjön az egyre nagyon reklámzajból, akkor hamarosan akár le is húzhatja a rolót. A drága reklámköltések korszaka leáldozóban van, a költséghatékony, ötletes és kreatív megoldásoké a főszerep. De milyen a megfizethető és kreatív marketinganyag? Ezt mutatjuk meg cikkünkben!

Egyre nehezebb megragadni és megtartani a figyelmet

A vállalkozások sokat küzdenek azért, hogy ne csak felhívják a célcsoport figyelmét a termékükre/szolgáltatásukra, hanem ott is tartsák. Ez azért nehéz feladat, mert hihetetlenül sok információ, hatás ér minket nap, mint nap. A hagyományos reklámanyagokat, mint a szórólap és prospektus, sokszor már észre sem vesszük, át sem lapozzuk. Ezek kb. 90%-ban olvasatlanul a szemetesben landolnak. Ezt a jelenséget hívjuk mi szórólapvakságnak, aminek elkerülése a marketingesek fő feladata.  Ezen jelenség ellen születtek meg a Hűha© termékek, az extrém kreatív nyomdai megoldások.

A Hűha© tolltartó mindig az ügyfele látóterében van

Ezek a kreatív papíralapú promóciós termékek azért születtek, hogy felkeltsék az emberek figyelmét, majd beférkőzzenek és ott is maradjanak a látóterükben. A termékek fejlesztése folyamatos, több mint 40 féle ilyen termék közül válogathatnak ügyfeleink. Az egyik legnépszerűbb Hűha© termék a tolltartó, számos hasznos funkciónak megfelel. Tartóeszköz, a palástja kreatívan felhasználható képek, naptár, üzenetek vagy a cég portfóliójához tartozó praktikus tanácsok közzétételére. Úgy viszi be az ügyfél látóterébe üzenetünket, hogy ö ajándéknak tekinti és örömmel fogadja.

Ön is szeretné, ha örömmel fogadnák a reklámját?

huhatolltarto_mediapres

Online vagy offline?

Az ACNielsen egyik, a Reklámtárgyellátó által megrendelt kutatásából kiderül, hogy a magyar lakosságnak csak 1%-a tartja hasznosnak az email-ben küldött ajánlatokat, vagy az internetes böngészőben futó reklámokat és kampányokat (nagyjából minden századik ember kattint csak a hirdetésekre). 7-8 % örül az efféle hirdetési módszernek, 30 százaléknyian közömbösnek tartják, sőt, a magyarok kb. 20%-át zavarja az internetes promóció. Viszont a kézbe vehető offline módszereket szívesebben fogadják.

Jobban szeretik a kézbe vehető marketinganyagokat? Igen!

A kutatásából kiderül, hogy a hazai népesség az online hirdetési megoldásoknál jobban kedveli a kézbe vehető promóciós termékeket/ajándékokat. A lakosság 57 %-a reklámajándékokkal szemben a legelfogadóbb (28% örömmel látja és örömmel fogadja, 29% hasznosnak tartja). Éppen ezért olyan sikeresek azok a praktikus funkcióval ellátott marketingtermékek, amelyeket ajándéknak érez, és szívesen használ az ügyfél.

ACNielsen_kutatas

Tehát a kutatás is alátámasztja azt, hogy érdemes olyan marketingeszközt bevetni a szórólapvakság ellen, amely a célcsoport számára hasznos és szívesen fogad. Az ilyen megoldásokhoz pedig relatív alacsony költségvetés és kreatív ötletek szükségesek, és már meg is szereztük az ügyfelek egyre értékesebb és egyre nehezebben elérhető figyelmét.

A praktikus és kreatív HŰHA© tolltartó segítségével képesek leszünk bevinni a marketingüzenetünket az ügyfelünk asztalára, így folyamatosan a látóterükben maradhat a cég.

Böngésszen további Hűha© termékeink között és nézze meg a videókat elektronikus katalógusunkban!