Mi a probléma a hagyományos prospektusokkal? Az, hogy nem éri el az olvasó figyelmét.
Ugye, Ön is észrevette, hogy ma már nem olyan hatékony a prospektusa vagy katalógusa, mint néhány évvel ezelőtt?
Ennek az oka a következő: ma annyi reklámanyagot kapunk, és annyi reklám-impulzus ér minket, hogy megtanultunk nem odafigyelni rájuk.
Ezt a jelenséget hívjuk mi szórólap-vakságnak, mely ellen sikerrel vesszük fel a harcot kreatív módszereinkkel.
Többnyire 10 másodperc figyelem jut egy prospektusra, ez alatt dönti el az olvasó: érdekli és behatóbban tanulmányozza, vagy inkább a szemetesbe kerül a küldemény.
A hagyományos prospektusok az esetek 89%-ában nem érik el a célt: az olvasó figyelmét.
Ha úgy érzi, prospektusával, katalógusával jelenleg is megfelelő bevételt termel, módszerünkkel akkor is jelentősen meg tudja növelni a sikert!
Jól hangzik, ugye?
Ha az Ön tapasztalata az, hogy évről évre egyre kevésbé hatékony a hagyományos prospektus és katalógus, akkor a módszerünkkel minden korábbinál sikeresebbé teheti kommunikációját és ezáltal a cégét is.
Bármely iparágban dolgozik az Ön cége, bárki is legyen a célcsoportja, mi garantáljuk Önnek, hogy jelentősen növelni tudjuk kommunikációja hatékonyságát!
Megoldásainkkal lényegesen növelheti, akár meg is tízszerezheti a hatékonyságot!
Tegye figyelem-felkeltőbbé prospektusát HŰHÁSÍTÁSSAL! Vessen véget a „szórólap-vakságnak” Ön is! Erre számtalan megoldás lehetséges.
Az alábbiakban bemutatunk néhányat.
Pop up katalógus
Javasoljuk a prospektus 2. és 3. oldala közötti alkalmazásra. Amikor az ügyfél kinyitja a prospektust, felnyílik egy kéz, és átadja a névjegykártyánkat. A névjegykártya kivétele után a kéz egy kis lapot tart a szlogenünkkel. Már 4 oldalas prospektusnál is alkalmazható.