Mi a probléma a hagyományos prospektusokkal? Az, hogy nem éri el az olvasó figyelmét.

Ugye, Ön is észrevette, hogy ma már nem olyan hatékony a prospektusa vagy katalógusa, mint néhány évvel ezelőtt?

Ennek az oka a következő: ma annyi reklámanyagot kapunk, és annyi reklám-impulzus ér minket, hogy megtanultunk nem odafigyelni rájuk.

Ezt a jelenséget hívjuk mi  szórólap-vakságnak, mely ellen sikerrel vesszük fel a harcot kreatív módszereinkkel.
Többnyire 10 másodperc figyelem jut egy prospektusra, ez alatt dönti el az olvasó: érdekli és behatóbban tanulmányozza, vagy inkább a szemetesbe kerül a küldemény.
A hagyományos prospektusok az esetek 89%-ában nem érik el a célt: az olvasó figyelmét.

Ha úgy érzi, prospektusával, katalógusával jelenleg is megfelelő bevételt termel, módszerünkkel akkor is jelentősen meg tudja növelni a sikert!
Jól hangzik, ugye?

Ha az Ön tapasztalata az, hogy évről évre egyre kevésbé hatékony a hagyományos prospektus és katalógus, akkor a módszerünkkel minden korábbinál sikeresebbé teheti kommunikációját és ezáltal a cégét is.
Bármely iparágban dolgozik az Ön cége, bárki is legyen a célcsoportja, mi garantáljuk Önnek, hogy jelentősen növelni tudjuk kommunikációja hatékonyságát!

Megoldásainkkal lényegesen növelheti, akár meg is tízszerezheti a hatékonyságot!

Tegye figyelem-felkeltőbbé prospektusát HŰHÁSÍTÁSSAL! Vessen véget a „szórólap-vakságnak” Ön is! Erre számtalan megoldás lehetséges.

Az alábbiakban bemutatunk néhányat.

Pop up katalógus

Javasoljuk a prospektus 2. és 3. oldala közötti alkalmazásra. Amikor az ügyfél kinyitja a prospektust, felnyílik egy kéz, és átadja a névjegykártyánkat. A névjegykártya kivétele után a kéz egy kis lapot tart a szlogenünkkel. Már 4 oldalas prospektusnál is alkalmazható.

popup névjegy átadó

A prospektust az adott oldalon kinyitva kifordul belőle egy plusz lap. A 3D-s hatás miatt különösen nagy figyelmet kap az ezen szereplő üzenetünk. Az előugró lap formája teljesen egyedi lehet, mérete maximum 100×200 mm. Már 4 oldalas prospektusnál is alkalmazható.
popup kártya
A leginkább meggyőző és egyben legdrágább megoldásunk. A borító elején metamorfózis ablak jelenik meg. A borító szélén lévő kis fület kihúzva az ablakban lévő tartalom átváltozik. Újdonsága miatt különösen hatásos figyelem-felkeltő elem. Az nagyméretű metamorfózis esetén az átváltozó ablak mérete 140×178 mm-es, a kisméretűnél 110×55 mm. Legalább 8 oldalas prospektus esetén javasoljuk.
Metamorfózis borító
Ha a forgalmazott termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban vannak hasznos és meggyőző adatok, ezzel az eszközzel különösen figyelemfelkeltővé varázsolhatja a prospektusát. A korong tartalmának összeállításában is szívesen segítünk. Az ár teljesen egyedi forma tervezését és gyártását foglalja magában.
Információs korong